آموزشیار فناوری اطلاعات

آموزشیار فناوری اطلاعات برگزارکننده دوره های مجازی و برخط

آموزشیار فناوری اطلاعات

آموزشیار فناوری اطلاعات برگزارکننده دوره های مجازی و برخط

آموزشیار فناوری اطلاعات itlearning برگزارکننده دوره های مجازی و برخط در زمینه فناوری اطلاعات و سواد رسانه می باشد. آموزش های ویدیویی موشن گرافیک و تولید محتوا با گوشی و طراحی سایت و اپلیکیشن با آموزش های رایگان

بایگانی

فضای مجازی از دیدگاه آیات و روایات

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۵۹ ب.ظ

همانطور که می دانید فضای مجازی دربرگیرنده یکسری فرصت ها و تهدیدهایی می باشد که نیازمند درک و شناخت درست کاربران از فضای مجازی و داشتن سواد رسانه ای کافی جهت بهره مندی درست از فرصت ها و دورماندن از آسیب های آن می باشد. در همین راستا سایت آموزشیار فناوری اطلاعات در قالب سلسله وبینارهای با موضوع حضور مؤثر و هدفمند در فضای مجازی کارگاه فضای مجازی، فرصتها و تهدیدها را ترتیب داده است تا به کاربران آموزش لازم در این خصوص داده شود.

کتاب «فضای مجازی از دیدگاه آیات و روایات» نوشته حجت الاسلام و المسلمین سیدتقی حسینی، با نگاهی علمی و دینی به مقوله فضای مجازی و محاسن و آسیبها و آینده این فضا نگاشته شده است.

این کتاب در ۱۷۱ صفحه در سه بخش با عناوین ۱ـ مفاهیم و کلیات ۲ـ عوامل افزایش دهنده آسیب های اجتماعی در فضای مجازی ۳ـ موانع و راهکارها و هشت فصل می باشد که شامل سرفصلهایی همچون:
۱ـ کلیات ۲ـ مفهوم شناسی ۳ـ عوامل اخالقی و آسیبهای اجتماعی ۴ـ عوامل اعتقادی و آسیبهای اجتماعی ۵ـ عوامل سیاسی و آسیبهای اجتماعی ۶ ـ عوامل اقتصادی و آسیبهای اجتماعی ۷ـ موانع و تهدیدات ۸ـ راهکارهای مقابله با آسیبهای اجتماعی است.

 جهت دانلود رو این لینک کلیک کنید.

 

  • آموزشیار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی