آموزشیار فناوری اطلاعات

آموزشیار فناوری اطلاعات برگزارکننده دوره های مجازی و برخط

آموزشیار فناوری اطلاعات

آموزشیار فناوری اطلاعات برگزارکننده دوره های مجازی و برخط

آموزشیار فناوری اطلاعات itlearning برگزارکننده دوره های مجازی و برخط در زمینه فناوری اطلاعات و سواد رسانه می باشد. آموزش های ویدیویی موشن گرافیک و تولید محتوا با گوشی و طراحی سایت و اپلیکیشن با آموزش های رایگان

بایگانی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

نحوه کار الگوریتم اینستاگرام هنوز برای بسیاری از کاربران اینستاگرام یک رمز و راز است؛ اما اینستاگرام اخیرا پاسخ هایی برای روشن شدن باورهای غلط درباره اینستاگرام و الگوریتم آن ارائه داده است. در این پی دی اف به این موضوعات پرداخته شده است. همچنین شما میتوانید جهت آموزش کامل کار با اینستاگرام از دوره اینستاگرام وب سایت آموزشیار فناوری اطلاعات استفاده کنید و بصورت رایگان با این شبکه اجتماعی پرمخاطب آشنا شوید.

دانلود pdf باورهای غلط درباره اینستاگرام

  • آموزشیار

سعید آهنگر دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب(نسرا) مازندران در مصاحبه با آموزشیار فناوری اطلاعات گفت:

اگر فواید شبکه ملی اطلاعات برای مردم تشریح شود شبهاتی از قبیل اینترنت محدود یا قطع شدن اینترنت جهانی از بین میرود. مردم باید بدانند اینکه دیتاهای پرطرفدار مستقیما بر روی شبکه داخلی به گردش در آید و یک بار به خارج و داخل کشور برنگردد، به سود همه خواهد بود.

  • آموزشیار

دبیر نهضت سواد رسانه‌ای مازندران با معرفی فعالیت‌های نهضت سواد رسانه‌ای مازندران گفت: ما جدا از ارتقای سطح سواد رسانه‌ای در سازمان فضای مجازی بسیج، بدنبال آموزش و فضاهای جدید اشتغال به کار هستیم.

  • آموزشیار

همانطور که می دانید فضای مجازی دربرگیرنده یکسری فرصت ها و تهدیدهایی می باشد که نیازمند درک و شناخت درست کاربران از فضای مجازی و داشتن سواد رسانه ای کافی جهت بهره مندی درست از فرصت ها و دورماندن از آسیب های آن می باشد. در همین راستا سایت آموزشیار فناوری اطلاعات در قالب سلسله وبینارهای با موضوع حضور مؤثر و هدفمند در فضای مجازی کارگاه فضای مجازی، فرصتها و تهدیدها را ترتیب داده است تا به کاربران آموزش لازم در این خصوص داده شود.

  • آموزشیار