آموزشیار فناوری اطلاعات

آموزشیار فناوری اطلاعات برگزارکننده دوره های مجازی و برخط

آموزشیار فناوری اطلاعات

آموزشیار فناوری اطلاعات برگزارکننده دوره های مجازی و برخط

آموزشیار فناوری اطلاعات itlearning برگزارکننده دوره های مجازی و برخط در زمینه فناوری اطلاعات و سواد رسانه می باشد. آموزش های ویدیویی موشن گرافیک و تولید محتوا با گوشی و طراحی سایت و اپلیکیشن با آموزش های رایگان

بایگانی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

در حال حاضر ایستاگرام حدود 50 میلیون کاربر ایران داره و خیلی ها دارن از اینستاگرام بعنوان یه منبع درآمد و کسب و کار استفاده می کنن. و تو چنین شرایطی مسلما چیزی که خیلی اهمیت داره حفظ امنیت پیج و جلوگیری از هک شدن اون هست. 

البته حتی افرادی هم که بعنوان پیج شخصی از اینستاگرام استفاده می کنن و تعداد فالوور پایینی هم دارند براشون امنیت پیج خیلی مهم هست چرا که با هک شدن پیجشون ممکنه اطلاعات شخصی این افراد براحتی دست دیگرانم بیفته. 

در این مطلب کاربردی و مهم 5 نکته کلیدی در مورد بالابردن امنیت پیج ایستاگرام رو به شما آموزش میدیم. البته در مورد امنیت در شبکه های اجتماعی ما یک دوره کامل در سایت آموزشیار فناوری اطلاعات داریم با نام امنیت در فضای مجازی که می تونید با مراجعه به سایت آموزشیار و خرید این دوره از آموزش های ویدیویی اون استفاده لازم رو ببرید. ادامه مطلب رو از دست ندین.

  • آموزشیار

 

وبسایت آموزشیار فناوری اطلاعات با تبریک فرا رسیدن شب یلدا و به مناسبت آغاز فصل زمستان تخفیف ویژه ای برای یکی از دوره های پرطرفدار آموزشیار در نظر گرفته است.

  • آموزشیار